arrow

Cholesterol w produktach spożywczych

95 mg/100g, tak już na przykład niezwyklej pękaty łosoś – 360 mg/100g. Egzystują aczkolwiek osoby, jakie na przykład pożądają o wiele mniej czasu na strawienie kwasów tłustych zadowolonych, nawlekaj inni – obok figur tych na bardzo obszernym poziomie sterczy metabolizm systemu, mogą one, więc konsumować dziennie nieco więcej cholesterolu, przewlekaj inni gościach. więcej »


arrow

Jak zatrzymać wzrost cholesterolu?

Jest on niebezcelowy, ponieważ wychwytuje z krwi korpuskuły złego cholesterolu, natomiast przesadza ich nadmiar do wątroby. Tam jest rozpuszczany, i następnie wydalony z stworu. HDL winny mieć co najmniej 50mg/dl. Dobrze gdy jest go jednak więcej, bo poprzez to ujmuje się dawka LDL. więcej »



arrow

Sposoby na obniżenie cholesterolu

Znajduje się w nim dużo nasyconych kwasów tłuszczowych i cholesterolu, dlatego nie powinno być traktowane jako główne źródło witaminy A. Dzieci mogą jeść niewiele masła, dorośli powinni zrezygnować ze smarowania nim pieczywa. Tłuszcze zwierzęce zastąp olejami i miękkimi margarynami, pamiętając, że łączna ilość nie powinna przekroczyć 2 łyżek dziennie. więcej »


arrow

HDL – dobry cholesterol

W humanistycznych wyimaginowaniach, cholesterol jest zwyczajnie asocjowany z czymś odmownym, wywołującym choroby. Tymczasem jest również „dobry” cholesterol, jaki ma odpowiedni wpływ na polski twór – jest to cholesterol HDL (High density lipoproteins), o obszernej gęstości. więcej »


arrow

Dziedziczenie podwyższonego cholesterolu

Dieta – najlepsza jest niskokaloryczna zawierająca mało cholesterolu LDL oraz duże ilości owoców, warzyw i błonnika. Zmniejszenie ilości tłuszczów nasyconych oraz cholesterolu LDL w diecie pomaga utrzymać niski poziom cholesterolu LDL we krwi. więcej »